Kotva
Souhlasím, že tento web smí ukládat cookies
Menu
GDPR pověřenec

JUDr. Vladimír Palák, B & W expert service, s.r.o.


poverenec@bwes.cz 
tel. 721 950 789

NNTB

NENECH TO BÝT!

 

www.nntb.cz

Počítadlo

Nahrávám data...

ZŠ a MŠ Klecany Vás vítá ...



OcenÄ?n?­ spoleÄ?nosti Scio

 

Výběrové řízení na učebnu informatiky

Základní škola a Mateřská škola Klecany, okr. Praha – východ

vyhlašuje

Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávku Mini počítačů a služby – instalace počítačů

pro učebnu informatiky v základní škole.

 

Identifikační údaje zadavatele: ZŠ a MŠ Klecany; IČO – 75033852; Klecany 375, 250 67 Klecany; osoba oprávněná jednat za zadavatele – Mgr. Jaroslava Barešová, ředitelka

Maximální hodnota dodávky 25 kusů Mini počítačů by neměla přesáhnout částku 400 000,- Kč.

Datum vyhlášení:  18. 5. 2021

Datum ukončení: 1. 6. 2021

Technické podmínky počítačů, záruka, zabezpečení, dodání, instalace a reklamace vč. řešení poruch je součástí následující tabulky.

   I. Specifikace Mini počítače

 

Typ processoru

min. 4 fyzická jádra o výkonu min. 7500 bodů dle Passmark CPU Mark (www.cpubenchmark.net) v overall rating a min. 2360 v single thread rating

Graficka karta

integrovaná podporující min. 3 monitorové zobrazení

Kapacita pevného disku č.1

min. 256 GB SSD PCIe NVMe s rychlostí čtení a zápisu min. 2000/1100 MB/s

Kapacita pevného disku č.2

možnost osazení dodatečným SATA diskem

Optane

popdora Optane Technologie

Typ paměti

min. DDR4 2666 MHz

Velikost operační paměti

Min.8 GB(1x8),možnost rozšíření až na 64GB, min.2 x DIMM sloty

Provedení chassi

kancelářské miniPC

Maximální rozměry

rozměry max. 185 x 185 x 36 mm, váha max 1,6 kg

Zdroj

externí min.65W

Porty

min. 1 x  Display port  a 1 x HDMI, min. 6 x USB, z toho min 4 x USB 3.2 Gen1 Typ A, min. 2x USB musí být přístupné zpředu skříně, 1 x univerzální audio a zvukový výstup, 1 x RJ-45

Síťová karta

integrovaná Gigabit Ethernet LAN 10/100/1000, podpora Wake On LAN

Bezdrátové technologie

interní min. 802.11ac, Bluetooth min.4.2

zvuková karta

integrovaná HD Audio

interní reproduktor

ano

Přístup k HW komponentám

výměna HDD, otevření skříně,výměna RAM a výměna ODD(CD/DVD) musí být umožněna beznástrojově

Klávesnice USB

CZ/US, včetně numerické části - min. 101 kláves, od stejného výrobce jako základní sestava

Myš USB

Optická s kolečkem USB, od stejného výrobce jako základní sestava

Operační systém

Microsoft Windows 10 Pro 64-bit, CZ, OEM, předinstalovaný na pevném disku

Ostatní SW

SW zdarma ke stažení na webových stránkách výrobce, dostupný po celou dobu záruky počítače, umožňující automatický update ovladačů, firmware  a podporu nastavení všech funkčních možností v BIOSu, diagnostiku jednotlivých komponent, podporu integrace vzdálené správy do MS SCCM

 II.Záruka a zabezpečení

Min.36 měsíců na celou sestavu typu Next Business Day. Započatá oprava  nejpozději následující pracovní den po nahlášení závady v místě instalace.

Způsob provádění záručního servisu a podpory

Jediné kontaktní místo pro nahlášení poruch v celé ČR,  možnost sledování servisních reportů prostřednictvím Internetu. Podpora prostřednictvím Internetu musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z internetu adresně pro konkrétní zadané sériové číslo zařízení.

BIOS Management

lokální nebo vzdálená možnost BIOS flash update a možnost zaheslování BIOSu, možnost zablokování vybraných zařízení a sběrnic tak, aby s nimi nemohl pracovat operační systém (alespoň v rozsahu DVD, USB porty), možnost povolit či zákázat používání jednotlivých USB portů jen pro zadní skupinu nebo jen pro přední skupinu, možnost povolit či zákázat používání USB portů jednotně a to pro přední či zadní skupinu portů.

Zabezpečení dat

dedikovaný hardwarový TPM 2.0 čip

Certifikace

EPEAT min. Silver, Energy Star na celou sestavu

Ostatní

celá platforma (CPU, chipset a ethernet) musí být od stejného výrobce

Příslušenství

možnost dokoupit prachový filtr a uzamykatelný kryt přívodních kabelů (klávesnice, myši, monitoru, napájení a síťové karty)

 

 

III. Instalace mini PC na monitory

součástí nabídky musí být základní mechanická instalace mini PC včetně nového stojanu

 

a inicializační spuštění operačního systému

 

 

IV. Výroba a dodání sestav

výroba a dodání sestav nesmí přesáhnout 60 dní od ukončení výběrového řízení

 

 

V. Reklamace a řešení poruch

Reklamace budou řešeny přímo se servisním střediskem výrobce HW nebo nebo dodavatele

 

instalace

 

Pravidla pro hodnocení:

  1. Poměr ceny a kvality 45%
  2. Termín dodání sestav 30%
  3. Řešení poruch, reklamace 25%

 

Způsob a místo pro podání nabídek: Obálka obsahující nabídku bude řádně označena – Výběrové řízení a doručena poštou na níže uvedenou adresu a to nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek, tj. 1. 6. 2021 do 14 hodin.

 

Adresa pro dodání podkladů k výběrovému řízení:

Základní škola a Mateřská škola Klecany, okr. Praha – východ

Klecany 375

250 67 Klecany

 

Datum a místo otevírání obálek:

Dne 2. 6. 2021 na adrese ZŠ a MŠ Klecany, Klecany 375

 

Náklady na vypracování nabídky zadavatel nehradí, předložené nabídky zadavatel nevrací.

 

 

Čestné prohlášení o Vašich dětech

Bakaláři nabízí tisk čestného prohlášení o Vašich dětech přímo z webové aplikace. Najdete ho na horní liště (viz. obrázek).

 

Vyjádření vedení školy k ukončení školního roku.

Vážení rodiče,

   dovolte mi reakci na zprávy některých rodičů na Bakalářích k dřívějšímu ukončení školy v tomto školním roce.

   Již na počátku tohoto školního roku jsme vás informovali o nutnosti zkrátit školní rok z důvodu další etapy rekonstrukce a dostavby naší základní školy. Firma, která má stavbu na starosti, má takto nasmlouvané práce se zřizovatelem, tedy OÚ Klecany. V době úplného uzavření škol firma nemohla práce realizovat z důvodu jiných svých rozpracovaných akcí. Dalším důvodem, proč práce nešlo realizovat dříve, bylo fungování vyučujících přímo ve škole, odkud nemálo pedagogů vedlo a vede on-line výuku, a není možné vysílat za zvuků sbíječek, vrtaček a bourání.

   Nikdo v září nemohl bohužel tušit, jak se celá situace kolem pandemie protáhne. My jsme ale od samého počátku školního roku věděli, že budeme muset skončit dříve, a tak jsme podle toho rozplánovali učivo i samotnou výuku. Od uzavření škol v říjnu 2020 jsme velice zodpovědně přistupovali a přistupujeme k distanční výuce a snažili jsme se co nejvíce být s dětmi ve spojení on-line, aby probírané učivo nezůstávalo na dětech samotných a jejich rodičích, jako tomu je na jiných školách. Doporučení ministra školství je vést on-line výuku 1 hodinu denně pro žáky 1. stupně a 3 hodiny denně pro žáky 2. stupně. My jsme se snažili zajistit on-line výuku téměř v plném rozsahu. V době před vánočními svátky a také nyní, kdy jsou možné konzultace dětí, které nemají prezenční výuku, jsme využívali a využíváme této možnosti a individuálně s dětmi pracujeme. Vyučující se každé dva měsíce schází v metodických sdruženích a předmětových komisích, kde projednávají mimo jiné i termíny probíraného učiva. Žádná třída nemá takový skluz, aby učivo nebylo včas probráno.

   Já, jako ředitelka ZŠ, mám právo na udělení pěti dní ředitelského volna v daném školním roce. Žádná ředitelská volna jsme v průběhu roku nevybírali a to právě proto, abychom udělením ředitelského volna mohli zkrátit výuku na konci školního roku. O zbylé tři dny jsme požádali MŠMT. Fakticky se tedy jedná o zkrácení školního roku o tři dny a budete se mnou zajisté souhlasit, že to není nic, co by mělo vzdělání našich dětí negativně ovlivnit.

   Během školního roku se díky pandemické situaci nekonaly žádné doprovodné kulturní či sportovní akce, exkurze, výlety, atp. Všechen čas byl a je věnován výuce.

   Ještě bych ráda dementovala informaci některých rodičů o tom, že paní učitelky a páni učitelé budou mít o 14 dní delší volno. V žádném případě to tak není. Učitelé budou mít na toto období zadanou práci týkající se revize RVP ZV (revize výukových materiálů pro další období, kdy dochází k některým úpravám vzdělávacího programu).

   Milí rodiče, zkracování školního roku není naším výmyslem. Je to nutnost k tomu, aby se zase o kousek pohnulo s rekonstrukcí a dostavbou naší školy, jejíž kapacita již nepostačuje a aby vaše děti měly kvalitní prostředí ke vzdělávání.. Tato rekonstrukce a dostavba bude pokračovat i v následujících letech. Věříme, že takovéto úpravy školního roku byly poslední. Další etapy by měly probíhat během celého školního roku. Bude to období pro nás všechny velice náročné, ale bude stát za to. Děti budou mít krásné nové šatny, rozšíří se sociální zázemí, zvětší se chodby, pospojují se jednotlivé pavilony, zrevitalizuje se okolí budov. Prosím, buďme tedy tolerantní a vstřícní. Veškeré dotazy vám i nadále rádi zodpovíme, pokud se na nás obrátíte. Moc vám děkuji.
Barešová, ředitelka školy.

Testování našich žáků

Od pondělí 17. 5. 2021 budeme naše děti v ZŠ testovat 1x týdně prostřednictvím antigenních testů Singclean a Sejoy. odkazy na instruktážní videa níže.

Instruktážní video Singclean

Instruktážní video Sejoy

Pokladničky

Vážení rodiče,

pokladničky nyní najdete v pravé svislé liště pod jídelnou.

Nově se do nich můžete přihlásit přes rodičovský účet v Bakalářích v levé svislé liště úplně na konci.

Nošení roušek v areálu školy

Žádáme všechny žáky i návštěvníky školy, aby v areálu školy měli nasazené roušky či respirátory. Děkujeme.

Ombudsman dětem

Ombudsman dětem ... (Velikost: 6.01 MB)

Zájmové mimoškolní aktivity

Vážení rodiče, zde najdete nabídku mimoškolních aktivit pořádaných místními organizacemi a agenturou.

Zájmové mimoškolní aktivity (Velikost: 706.54 kB)

Volejbal a florbal (Velikost: 319.72 kB)

Pozemní hokej (Velikost: neznámá)

Agentura Kamarád (Velikost: 477.08 kB)

ZÁKAZ VSTUPU RODIČŮM DO AREÁLU ŠKOLY

Vážení rodiče a přátelé školy,

z hygienických důvodů vás chceme požádat, abyste bez vážných důvodů nevstupovali do areálu školy. Pokud potřebujete s kýmkoliv z personálu jednat, domluvte si předem schůzku. 

Děkujeme za pochopení a trpělivý přístup. Vedení školy

Vyplňování anket

Anketu najdete na webové aplikaci, kterou si můžete otevřít jak na PC, tak i v mobilu (pozor! nezaměňujte ji s mobilní aplikací).

Po přihlášení do "ŽÁKOVSKÉ KNÍŽKY" v levé liště vyhledáte "ankety". Po rozkliknutí zvolíte "vyplňování anket" a objeví se právě zaktivovaná anketa.

Úplně vpravo najdete symbol tužky. Po odkliknutí se Vám anketa otevře.

Nezapomeňte na závěr Vaši volbu v anketě vlevo dole uložit.

Zkontrolujte si, zda jste skutečně vyplnili anketu. Po zavření ankety musí být vpravo zelené "zatržítko".

Bakaláři - změna hesla

Vážení rodiče,

zde naleznete kraťoučký návod, jak se vypořádat s webovou versus mobilní aplikací na Bakalářích. 

Nejprve je vhodné změnit vygenerované heslo na pro Vás zapamatovatelné. 

Cesta: webový prohlížeč (Google Chrom, Mozilla Firefox, Explorer, Opera aj.) - www.zsmsklecany.cz - ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA - zde se přihlásíte a změníte heslo v sekci nástroje - změna hesla (viz. foto)

Tuto cestu lze realizovat na PC i na mobilu. 

Mobilní aplikace je software vytvořený speciálně pro chytré telefony plnící podobnou funkci jako aplikace webová. Počítá se zde však s menším prostorem k manipulaci, a proto většinou nepodporuje všechny funkce webové aplikace. Nicméně obě je možné otevřít v mobilním telefonu, pokud máte on-line připojení na internet. Tedy i ti z Vás, kteří nemají k dispozici PC, se dostanou ke všem informacím posílaným přes Bakaláře. Nenajdete-li požadovanou informaci na mobilní aplikaci, přihlaste se do webové. 

Děkujeme za spolupráci.

Mobilní knihovničky v pavilonech.

Během měsíce dubna začnou na naší škole fungovat MOBILNÍ KNIHOVNIČKY.

Knihovny budou fungovat na principu: Půjč si a vrať.

Nyní jsme ve fázi zaplňování knihovniček knihami a časopisy. Máte-li zájem, pomozte nám prosím s jejich naplněním. Uvítáme každou dětskou knihu, kterou již nechcete či nepotřebujete.

Děkujeme  :O)

Od jara pěšky do školy